پارک های معروف مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

پارک باغ ملی مشهد

پارک باغ ملی تور مشهد 94 در مرکز شهر و خیابان امام خمینی واقع شده . باغ ملی در واقع اولین پارک مشهد به شمار می رود و یکی از باغ های قدیمی به شمار می رود ولی اکنون به عنوان یک پارک محلی از آن استفاده می شود اما به دلیل قدمت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این پارک دیدن نمایند.

پارک باغ ملی مشهد

این پارک از درختان بلند و قدیمی چنار وهمچنین سرسبزی و طبیعت زیبایی برخوردار است و محل مناسبی برای استراحت و تفریح مسافران و زائران تور مشهد 94 به شمار می رود .


 

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت تور مشهد 94 یکی از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) قرار دارد و همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد .

پارک وحدت مشهد

این پارک دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیادی برای مسافارن و گردشگران تور مشهد 94 است. مانند : فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ، تئاتر و سینما های تابستانی و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ویژه مسافران تور مشهد 94 ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و … می باشد همچنین داخل پارک دارای کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز می باشد . این پارک از فضای سبز و درختان متنوع ای برخوردار است و مکان بسیار خوبی برای استراحت و تفریح مسافران و زائران گرامی تور مشهد 94 می باشد .

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک های معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی